Методичні заходи

2019 – 2020 навчальний рік

Засідання педагогічної ради

15.01.2020 відбулося чергове засідання педагогічної ради, на якому було розглянуто такі питання:

  1. Про підсумки роботи педагогічного колективу у І семестрі 2019-2020 н.р. та завдання на ІІ семестр. (Доповідачі: адміністрація)
  2. Про стан навчальних досягнень здобувачів освіти та відвідування занять. (Доповідач Дерешок С.О., заступник з НВирР)
  3. Про порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2020 році. (Доповідач Косяковська О.В., методист)

З кожного питання були ухвалені відповідні рішення

.

Методичний семінар: “Мотивований та компетентний педагог – творчо розвинений учень

“Найчастіше говорять, що мотивації вистачає ненадовго. Але те ж саме відбувається і з освіжаючим душем, тому і рекомендують його приймати щодня”, – Зіг Зіглар.

Про мотивацію говорять багато, не менше написано про неї праць, 17 грудня методистом нашого ліцею Косяковською Ольгою Василівною був проведений методичний семінар “Мотивований та кваліфікований педагог – творчо розвинений учень”, формою проведення була панельна дискусія. Таким чином кожен учасник мав змогу поділитися своїм досвідом з вивчення цього питання. Метою заходу було поглибити теоретичні та практичні знання з даної теми.

Засідання педагогічної ради 28.08.2019

Перше засідання педагогічної ради відбулося 28 серпня 2019 року. Колективом ліцею розглядалися організаційні питання щодо початку та плану роботи навчального року. Методист Косяковська О.В. ознайомила присутніх з нормативно-правовою документацією, яка використовується у роботі, графіком відвідування уроків теоретичного та виробничого навчання, графіками проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації (перспективними на п’ять років і поточним на навчальний рік).Також класні керівники та майстри в/н доповіли про переведення учнів на наступний курс навчання.

2018 – 2019 навчальний рік

Педагогічні читання на тему “Виявлення професійних компетентностей педагогічних працівників”

Навчання має бути цікавим, розвивати самостійне критичне і творче мислення педагогів. 11 лютого 2019 року методистом ліцею Косяковською О.В. були організовані педагогічні читання у формі квесту. Метою такої форми роботи було продемонструвати цікаву форму роботи з учнями, ознайомити педагогічних працівників з дидактичними можливостями гри, сприяти розвитку професійних якостей педагогів.

Для цього всі педагогічні працівники поділилися на три команди, вони розмістилися за столами, які мають свій колір. А очолили команди колеги, які атестуються у цьому році. Це майстер виробничого навчання з професії “Кухар” Ковчинська Наталя Петрівна, викладач предмету “Слюсарна справа” Верескун Віталій Сергійович та майстер виробничого навчання з професії “Муляр, штукатур” Кучерук Тетяна Василівна. Перш ніж розпочати подорож, послухали виступи капітанів, які підготували доповіді про використання технології розвитку критичного мислення, проектної технології та технології перевернутого класу на своїх уроках. Після цього кожна команда обрала свою назву та отримала маршрутний лист, де були зазначені п’ять перешкод, які їм необхідно подолати, щоб добратися до скарбів. Яка команда перша виконує завдання та і отримує за нього один бал. В кінці квесту перемагає та, яка набрала більше балів.

Завдання 1. Згідно малюнків визначити ключову особу сьогоднішнього квесту

Завдання 2. Про яку педагогічну технологію йде мова? (назвати за описом)

Завдання 3. Створення педагогічного словника (креативно, з почуттям гумору!) – дати своє тлумачення слів

Завдання 4. Тест на визначення рівня професійної компетентності працівника

Завдання 5. Обговорити педагогічні ситуації та знайти шляхи їх подолання